מסעדת "המעשנה": חלומו של כל קרניבור

המעשנה היא גן עדן לקרניבורים ובגדר עצירה חובה לכל חובבי הבשר שבנינו.

כשהגענו למושב ינוב לא היינו בטוחים היכן המסעדה ופשוט הלכנו בעקבות האף שלנו, כשהריחות המגרים  היוצאים מהמסעדה אל המושב הפסטורלי שימשו כ- waze מתקדם.
כאשר נכנסים למקום ישנה תחושה של חזרה בזמן… באווירה וקסם של פעם… הסועדים מצליחים להתנתק למספר שעות מכל הבחוץ. האווירה במקום, היא אווירה של מסיבת בשר אצל משפחה או חברים קרובים, ואכן חלק גדול מאוד מהסועדים במסעדה הוא קהל חוזר שפיתח יחסי חברות עם השף והמלצרים. מהרגע שמתיישבים מרגישים תחושה של חזרה בזמן, הקסם של פעם.

 כשהבעלים והשף זיו רודר מוציא את הבשר העסיסי מהמעשנת, חותך ומטבל אותו לפניה הגשה, מצלמות רבות נשלפות ע”י קהל הסועדים בהתלהבות רבה כדי לצלם את התהליך  – אפשר לרגע לטעות ולחשוב שאנחנו בהופעה של עומר אדם כשהוא אומר “תוציאו רגע טלפונים, תפתחו את הסטורי”. השף הוא אכן הכוכב.
בניגוד למקומות שמנסים למלא אותך עם פחמימות ובשר לא איכותי בתחילת הארוחה, ב”המעשנה” . הבשר הטעים והאיכותי יוצא ישירות מהמעשנת, כך שלא צריך להמתין זמן רב כדי להנות מהיתרונות והטעמים המדהימים של הבשר המעושן.
במהלך הסעודה זכינו להתענג על  בריסקיט, עוף שלם שחור, נתח קצבים בוער עם ברבן, שוק טלה, פיקאניה, חזה אווז ברוטב יין. לצד כל מנה, מוגשת תוספת אך ההמלצה שלנו היא להתמקד בבשר ולא להתפזר.
היה עסיסי, עשיר ומפנק. הצלייה הארוכה עושה רק טוב לבשר.  הנתחים יוצאים ממש שחור מבחוץ וורוד ועסיסי מבפנים. העוף כמובן יוצא לבן ?

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות